24 Mayıs 2013 Cuma

yine puzzle:)

pek fazla izleyicim olmadığından mıdır yoksa yazmaya üşendiğimdenmidir bilmiyorum ama yaptığım biçok şey var aslında yayınlayamadığım.kimisi bitti kimisi başka bi şeye heves edip başladığımdan yarım kaldı:( kaç gündür niyet ediyorum yazayım en azından bitenleri yayınlayayım diye ama bi türlü canım istemiyo.artık yavaş yavaş paylaşıcam azıcıkta olsa sevgili izleyicilerimle:)ilk yaptığım bu puzzledan dan sonra almak istediğim bi puzzleında fotoğrafını paylaşmıştım.ve ondan kısa bi süre sonra alıp hemen başladım yapmaya.1günde bitti diyebilirim. çünkü zaten hem 500lük hemde kolay bi puzzledı.ama paylaşmak bi türlü nasip olmadı. ondan sonra 101den aldığım 2 tane 1000parçalık puzzle daha yaptım.onlarıda sonra paylaşırım İnşallah.:) neyse çok uzattım gelelim ilerideki mutfağım için aldığım puzzlea...buyrun...




 puzzleımdaki köye güneş doğdu sizde görün istedim:)
 ve buda memleketimden manzara:) sevgilerle......








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...