2 Mayıs 2013 Perşembe

sonunda yaptım be yaptım:)

ilk kek deneyimim hüsranla sonuçlanmıştı.arkadaımla beraber dergide görüp hadi bunu yapalım dedik ikimiznde ilk deneyimiydi:) bi heves hazzırladık fırına koyduk pişsin diye bekliyoruz ama malesef kabarmadan yandı kekimiz:( ondan sonra hiç denememiştim taaa ki 4gün öncesine kadar..ondan önce habire anneme söyleyip duruyorum anne köstebek pasta yapalım köstebek pasta yapalım sonunda hadi yapıcam ben deyip girdim mutfağa keki hazırladım fırına koydum bi heves pişiyo derken bi tuhaflık olduğunu anlamıştım aslında kekin bi tarafı kabarmış öbür taraf sönük. neden pişmemiş dersenz çünkü telini yukarı kaldırmadan en altında pişirmişim oda hemencecik ısınmış işte.ama nerden bilebilirimki ömrümde fırın kullanmamışım:) neyseki bu yanmamıştı:):)öyle böyle yaptım onu. üstüne cremeolesini(sanırım böyle yazılıyo:) ) sürdüm falan.üzerine kekinide ufalamaya çalıştım ama kek pişmeynce tabi güzel ufalanmadı ve benm köstebeklerim köstebek olamadı:D amma uzattın diceksiniz ama napayım ilk defa bi kek yapmayı becerdim bugün:):) onu paylaşmadan önce böylede bi kek deneyimlerimi anlatayım  dedim sıkılmamışsınızdır umarım:) işte tarifi:
4yumurta,1su bardağı şeker,1paket kakao,1su bardağına yakın sıvı yağ,1 paket kabartma tozu ve koymak istediğiniz kadar un:) aldığı kadar derler normalde ama ben ondan hiç anlamadığım için böyle tabir kullanmak istedim:D 
önce yumurta ve şekeri çırptım.sonra kakaoyu ekledim sonra yağı ve sonrada istediğim kadar un:)çırptım çırptım tepsiye döktüm fırına koydum:) 
yumurta,şeker ve çikolatanın çırpılmış hali:)




istediğim kadar un konulmuş hali:D
kabartma tozunuda böyle eritince daha iyi oluyomuş.ilk kez duydum.
 cremeole:)cremeole nin içine ezilmiş fındık ve çikolata parçalarıda koydum.bu fotoda belli değil çünkü önceki deneyimimdenn bi foto:)
 tepsiye dökülmüş kekim:)
 
 ben kakaolu pastanın içindeki muzu seviyorum:)bunun için içine muz koydum istersenz koymayabilirsiniz:)
   kremolesi sürülmüş hali:))
 üzerlerine artan kekleri ufalıyoruz ve köstebekler hazır:)ve üzerlerine çikolatada rendeledim.daha tadına bakmadım İnşallah güzel olmuştur.. sevgiler...

2 yorum:

  1. merhaba zeynebcim kekin çok güzel görürünüyor ellerine sağlık..takibe aldım bana da beklerim..

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim:)davete icabet ediyorum artık izleyicinizim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...