28 Mayıs 2013 Salı

kurabiyeee:)

kermes için yaptım bu kurabiyeleri:)şu minik adamlar çok uğraştırdı beni.bakmayın öyle pek süslü değiller ama kalıbım yoktu kağıda çizip hamurun üzerine koyup kendim kestim :)ama şeker olmuşlar dimi? :)
 böyle bi sunum yaptık kermeste.tepsi ablamın ortaokulda boyadığı bi ahşap tepsi evde yerleştirip öyle götürdüm:)puset kalıbım vardı Allah'tan ablam doğum yapınca yapıcam kurabiye o yüzden almıştım işe yaradı:)bu pusetlerin şeker hamurunuda kendim yaptım.eğer tarifi istersenizhttp://www.leylaileyemeksaati.com/lokumdan-yapilan-seker-hamuru-tarifi/  bu siteyi ziyaret edebilirsiniz:)
 bunlarıda annem kermese yapıyo göstermek istedim:)bohçası ve oyaları daha bitik değil tam ama bitince tamamını tekrar yayınlarım İnşallah:)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...