28 Aralık 2012 Cuma

kavanozumu buldummm:)

önceki postumda baharat takımımı kendim yapmaya niyet ettiğimi herşeyi tasarladığımı söylemiştim:)dün gece aradım taradım ve sonunda istediğim kavanozun hangi markaya ait olduğunu buldum hatta satan sitelerde buldum fiyatı uygun fakat kargo ücreti yüksekti biraz:)oyüzden bende markanın nerelerde satışı olduğunu öğrendim..İnşallah Cuma günü Çanakkaleye gittiğimde alacağımm:):) e aldıktan sonra gerisi kolay o zamanda takımımın bitmiş halini paylaşırım daha olmayan ama inşallah ben yapana kadar çoğalack olan üyelerimle:):)

5 yorum:

  1. hayırlı olsun blogunuz ilk takipçiniz ben oldum galiba sevgilerimle YASEMİN UZUNOĞLU

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim:)evet ilk takipçimsiniz bunun içinde ayrıca teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, :))

    Cam boyama ile ilgili soru sormuşsunuz,

    Aşağıdaki linke bakmanızı tavsiye ediyorum. :)

    Bloğunuz hayırlı olsun.

    İzlemeye alıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Link vermeyi unutmuşum. :))

    http://favoritehometovisit.blogspot.com/2009/05/cam-boyama.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...