29 Aralık 2012 Cumartesi

bu ne romantiklik:)

Allah'ım Allah'ım ben bilmem eşim biliri bi açtım açmaz olaydım:)yarışmacılardan biri eşine 19. doğum gününde 18 gül ve 18 hediye almış.birini en baştaa vermiş kıza o da 'bumuydu' demiş falan sonra küçük küçük notlar aşkım şuraya bak falan filan 18 hediyeyi farklı farklı yerlere koymuş en son bi not son hediyen bende kız gitmiş öpmüş sadece oğlan kız tekrar 'bumuydu' demiş falan sonraa aaaa oda ne yüzük:)=) bizede denk gelirmi Allah'ım böyleleri:)

2 yorum:

  1. Davete icabet etmek gerekir oyle degil mi :)
    Geldim Pekte hosgeldim cok tatli bir blogun var insallah guzel paylasimlarla birlikte oluruz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum:) evet çok hoş geldiniz sefalar getirdiniz :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...