5 Mart 2013 Salı

dekupaj:):)

daha önceki postumdada bahsettim pek bi herşeye merak saldım diye:) işte bitaneside peçete transferiydi..bloggerla tanışmadan önce ne peçete transferi ne boyama hiçbirinden haberim yoktu.yani cesaret edipte yapamazdım:)ama baktımki çokta zor bişey değilmiş e bende denemeliyim ozaman dedim peçete tutkalınıda alınca başladım çalışmalara:)gazoz şişelerini boyamıştım zaten ama sadece bitanesini yaptım..sonrada ajandamada uyguladım önce pembe renge boyadım başka bi peçeteyle denedim beğenmedim boyayı sökmeye çalıştım oda olmadı sonrada bu peçeteyle denedim ben çok beğendim sizce nasıl???:)


6 yorum:

  1. çok ama çok güzel olmuş, ellerine sağlık,,, Bloguna geldim, seni izlyorum..:)

    YanıtlaSil
  2. çok çok teşekkür ederim:)ayrıca bloguma hoşgeldinizzzz:D

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşlar devamını bekleriz daha ayrıntılı fotoğraflar da isteriz :)

    YanıtlaSil
  4. devamı gelicek Inşallah:) bunlar acemilik eserlerimdi Inşallah diğerlerinin ayrıntılı fotoğraflarını paylaşırım:)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar burada bir adaşım varmış benim :) çok renkli güzel bir şişe olmuş emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederim adaşım:) bloguma hoşgeldiniz sefalar getirdiniz:-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...