18 Ocak 2013 Cuma

bu sefer gerçekten kavanozlarıma kavuştum:)

internette çok aradım taradım belki 2belki hafta belki dahada fazla hatta o kadar ardım ki annem artık kızıyodu yeter bulursun diye. en son sıkışık bi zamanımda farklı şekilde arattım google amcaya :)oda sağolsun buluverdi bana nerden sipariş verebileceğimi:)kapıda ödemede vardı öyle olmasıda benm için çok iyiydi çünkü daha öncede netten alışveriş yaptım ama bu site hiç bilmediğim bi siteydi ama kavanozlarım sağ salim ulaştı elime:)şimdi sırada onları süslemede kullanacağım malzemeleri almak kaldı en önemlisi kumaş:)süslediğim zamanda büyük bir zevkle paylaşcam İnşallah fotoğraflarını:):)eğer hoşunuza gider sizde almak isterseniz bu siteden sipariş verebilirsinz:)yada ben sipariş verdikten sonra tansaş migrostada görmüştüm:) ve işte anlata anlata bitiremediğim kavanozlarım:)
bunlar büyük olanlarçay tuz kahve şeker vs :)aslında bunların bi büyük boyunu sipariş etmiştim yanlış göndermişler ama sorun etmedim bunlarda güzel hem daha az yer kaplar.6tane olduğu için herşey koyabilirim:)lastik yerlerinin renkleri biraz farklı ama olsun kumaş kapatacak onları:)
 ve bunlarda küçükler kimyon karabiber kırmızı biber vs.:)bu küçük olanlara bayıldım:)
bunlarda topluca halleriiiii:)selametleeee:):)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...